4 راه استفاده از دوربین مداربسته
نوشته شده توسط : میثم اکبری

4 راه استفاده از دوربین مداربسته

بیش از 35 میلیون آمریکایی در حال حاضر دارای یک سیستم امنیتی خانگی هستند. اما آیا می دانید در دوربین های مدار بسته بیشتر از بازداشت مجرمان استفاده های بیشتری وجود دارد؟

دوربین های مدار بسته  وایرلس از گذشته استفاده های بی نظیری دارند و می توانند اطمینان حاصل کنند که هیچ کس در آن نمی گنجد و تلویزیون شما را سرقت نمی کند.

ادامه این مقاله را همراه http://meysammmm.loxblog.com باشید.

 

دوربین مدار بسته هپنا

 

مطالب مرتبط:بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز چیست؟

 

پرستار بچه

اصطلاح دوربین مداربسته پرستار بچه ها به دوربین هایی اطلاق می شود که والدین از آنها مراقبت می کنند تا مراقبان فرزندان خود را مورد توجه قرار دهند. تنظیم اکثر فیدهای دوربین امنیتی برای همگام سازی با تلفن های هوشمند یا رایانه آسان است. چرا می توانید دو دوربین داخلی جداگانه را بخرید که بتوانید از یک وسیله مشابه استفاده کنید؟

سیستم های امنیتی خانگی تمایل دارند برنامه های اختصاصی خود را برای مشاهده فیلم زنده یک دوربین داشته باشند ، اما اگر سیستم امنیتی DIY دارید ، ممکن است مجبور شوید آن برنامه خاص برند را برای دسترسی به فید پیدا کنید (به شما کمتر از همه می دهد) تجربه در مقایسه با یک سیستم امنیتی خانگی سنتی).

در حالی که می توانید از دوربین های امنیتی داخلی استفاده کنید تا از راحتی تلفن خود مراقبت کنید ، اما می توانید از یک دوربین مدار بسته وایرلس نیز استفاده کنید تا مراقب خود بچه ها باشد ، چه در اتاق دیگری باشد و چه در آنجا دور باشید.

 

مطالب مرتبط:آیا باید به پلیس اجازه دسترسی به دوربین مداربسته خود را بدهیم؟

 

مستندات فاجعه طبیعی

هنگامی که Mother Nature ویران می شود ، ادعاهای بیمه می تواند یک سردرد باشد ، بنابراین از یک دوربین امنیتی بی سیم برای مستند کردن خسارات ناشی از بلایای طبیعی استفاده کنید. داشتن شواهد عکاسی یا ویدئویی در مورد خسارت به شما کمک می کند تا سریعتر و با دقت بیشتری خسارت وارد کشور شوید تا شما و عزیزانتان سریعتر از فاجعه بهبود یابید.

مهم است که قبل از وقوع حوادث طبیعی آمادگی لازم را بدست آورید ، بنابراین اگر یک فاجعه مرتبط با آب و هوا رخ دهد ، می توانید عزیزانتان را ایمن کنید ، سرمایه گذاری های شما محافظت می شود و شما با یک برنامه اضطراری استراتژیک آماده شده اید.

نظارت بر تعطیلات

بدون استرس بیشتر از آنچه در خانه اتفاق می افتد ، از استراحت بعدی خود نهایت لذت را ببرید. به سادگی با بلند کردن تلفن خود می توانید تمام نقاط داخلی و خارجی منزل شیرین خانه خود را از هر نقطه جهان بررسی کنید. فید دوربین خود را برای آرامش فوری بررسی کنید. ثابت شده است که دوربین های امنیتی در حالی که ساکنان دور هستند ، خطر حمله به خانه را به حداقل می رسانند.

مطالب مرتبط: ويژگي هاي دوربين هاي مداربسته بانك ها و موسسات مالي

اتوماسیون خانگی

قابلیت های فناوری خانه های هوشمند واقعاً آینده نگر است. با یکپارچه سازی مناسب در خانه هوشمند ، دوربین هایی مانند دوربین داخلی لانه در هنگام دور بودن متوجه می شوید و با سایر دستگاه های هوشمند ارتباط برقرار می کنید تا به طور خودکار چراغ ها را خاموش کرده یا درجه حرارت را بعد از ترک خانه تنظیم کنید. هنگامی که خانه هوشمند شما درست تنظیم شد ، همه اینها (و موارد دیگر) فقط اتفاق می افتد.





:: موضوعات مرتبط: امنیت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: